Эрсдлийн менежментийн стратеги

Эрсдлийн менежментийн стратеги

Эрсдлийн менежментийн стратеги

Эрсдэл хаа сайгүй байдаг! Ирээдүйгээ сайжруулах бидний үйлдэл бидний эсрэг ажиллахгүй байж магадгүй юм. Гэсэн хэдий ч, бид бууралтыг даван туулахад бэлэн байгаа тул бидний шийдэмгий байдал, тэвчээр нь биднийг бухимдалд хүргэдэг

Тиймээс хөрөнгө оруулалтаа хамгаалах, санхүүгийн алдагдлаас урьдчилан сэргийлэхийн тулд эрсдлийн менежментийн янз бүрийн арга техник, эрсдлийн менежментийн хэрэгсэл, эрсдлийн менежментийн стратегиудыг ашигладаг.

Энэхүү философи нь санхүүгийн хувьд ч хамаатай. Та өдөр тутмын худалдаачин эсвэл урт хугацааны хөрөнгө оруулагч эсэхээс үл хамааран ашиг олох боломжоо ухамсарлахын тулд капиталыг ашиглах нь алдагдах эрсдэлтэй байдаг.

Санхүүгийн эрсдлийн удирдлага гэж юу вэ?

Эдгээр хүчин зүйлүүд нь юун түрүүнд сонгууль, зээлийн хүүгийн шийдвэр зэрэг эдийн засгийн үйл явдал, эсвэл шинэ технологи гэх мэт бизнесийн үйл явдлууд юм.

Санхүүгийн салбарын эрсдлийн менежмент гэдэг нь хөрөнгө оруулалтын алдагдлын эрсдлийг тодорхойлох, үнэлэх, бууруулах үйл явцыг хэлдэг. Зах зээл бидний хүлээлтийн эсрэг чиглэлд шилжихэд алдагдлын эрсдэл үүсдэг.

Энэ чиг хандлага нь хөрөнгө оруулагчдын эрсдлийн мэдрэмжээс үүдэлтэй бөгөөд энэ нь олон хүчин зүйлийн нөлөөнд автдаг.

Худалдаа эрхлэгчдэд зориулсан эрсдлийн менежментийн ач тус

Бүх амжилттай худалдаачид арилжаа нь нарийн төвөгтэй үйл явц бөгөөд худалдааны эрсдэлийн менежментийн өргөн цар хүрээтэй стратеги, худалдааны төлөвлөгөө нь орлогын тогтвортой эх үүсвэртэй болох боломжийг олгодог гэдгийг мэддэг бөгөөд хүлээн зөвшөөрдөг.

Хэрэв үйл явдлын дараа зах зээлийн урсгал бидний эсрэг эргэж байвал алдагдлыг багасгахын тулд бид эрсдлийн менежментийг ашигладаг. Бүх боломжийг ухамсарлах гэсэн уруу таталт нь бүх худалдаачдад байдаг боловч бүх зүйл исгэлэн байвал бид тэвчих боломжтой байхын тулд хөрөнгө оруулалтын эрсдлийг урьдчилан мэдэж байх ёстой.

Худалдааны төлөвлөгөө ба эрсдлийн удирдлага

Амжилтанд хүрсэн болон амжилтгүй наймаачдын гол ялгаа нь тэдний урьдчилсан худалдааны төлөвлөгөө болон Forex эрсдлийн менежментийн стратеги чанар юм. Худалдааны сайн төлөвлөгөөг багтаасан болно:

  • арилжаа хэзээ орох, гарах,
  • ямар санхүүгийн хэрэгслийг төвлөрүүлэх,
  • ашигтай эсвэл ашиггүй боломжийг хэрхэн тодорхойлох,
  • ашиг, алдагдлынхаа хязгаарыг хаана тогтоох вэ
  • зах зээл бидний эсрэг эргэхэд юу хийх хэрэгтэй вэ?
  • бид энэ төлөвлөгөөнд нийцүүлэхийн тулд ямар урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах.
  • арилжаа хийхтэй холбоотой сэтгэл хөдлөлөө хэрхэн шийдвэрлэх.

Форексийн эрсдлийн менежмент яагаад урт хугацаанд чухал ач холбогдолтой байдаг бэ?

Форекс зах зээл нь их хэмжээний ашиг олох боломжтой бөгөөд нэг албан тушаалд их хэмжээний хөрөнгө оруулалт хийх боломжтой олон тооны худалдааны боломжуудтай байдаг.

Эрсдэлийн менежментийн нарийвчилсан, нарийвчилсан стратеги хэрэгжүүлэх нь урт хугацаанд ашиг олох, цаг хугацааны явцад нэмэгдүүлэх боломжтой орлогын тогтвортой эх үүсвэрийг бий болгох боломжийг олгоно. Гэсэн хэдий ч ихэнх худалдаачид энэ нь тогтвортой хандлага биш гэдгийг ойлгосон бөгөөд хэд хэдэн арилжаа хийсний дараа ганц алдагдал нь багцыг арчиж хаях боломжтой болно.

Эрсдэлийн менежмент хэрхэн ажилладаг бэ?

Эрсдэл гэдэг нь хүлээгдэж буй өгөөжөөс хазайсан хөрөнгө оруулалтын бодит өгөөжийн магадлал юм. Худалдааны явцад гарсан үйл явдлын улмаас хазайлт үүсч, чиглэл, хэмжээ өөр өөр байдаг.

Зах зээлд нөлөөлж буй үйл явдлын хүчин зүйл бүр нь худалдааны хэмжээ нь байрлалын давтамж, хэмжээ, чиглэлийн хувьд нөлөөлдөг – үнийн хэлбэлзлийн хурд, эрчмийн зөрүүг бий болгодог.

Тааламжтай үйл явдал нь эерэг хазайлтыг хүргэж, биднийг хүлээгдэж байснаас илүү их ашиг олох болно. Тааламжгүй үйл явдлууд нь сөрөг хазайлтыг үүсгэж болзошгүй бөгөөд энэ нь хүлээгдэж байснаас бага орлого олох, тасрах, эсвэл алдагдал хүлээх болно гэсэн үг юм.

Үүнийг хэлбэлзэл гэж нэрлэдэг. Өндөр хэлбэлзлийг тэсвэрлэх бидний санхүүгийн чадавхи, сэтгэлзүйн тогтвортой байдал нь бидний эрсдлийн хүлцлийг тодорхойлдог. Бидний эрсдэлийн хүлцэл өндөр байх тусам бидэнд эргэж ирэх боломж өндөр байх болно.

Хүлцэлийг ойлгож, түүнд нийцүүлэн төлөвлөгөө гаргахын тулд бид эрсдлийн менежментийн төлөвлөгөөтэй байх хэрэгтэй. Эрсдэлийг удирдах үйл явц нь тодорхойлох, үнэлэх, бууруулах гэсэн гурван чухал үе шатаас бүрдэнэ. Та эрсдлийн менежментийн төлөвлөгөөний жишээг доороос олно.

Таних тэмдэг: Санхүүгийн эрсдлийг хэрхэн тодорхойлох?

Эдийн засгийн тайлан зэрэг эдийн засгийн хоёрдогч хүчин зүйлүүд нь хөрөнгө оруулагч, хэрэглэгчийн итгэлд нөлөөлж, богино болон дунд хугацааны чиг хандлагыг өөрчилдөг.

Санхүүгийн эрсдлийг тодорхойлох нь тоглож буй өөр өөр хувьсагчдын талаархи мэдлэгийг шаарддаг. Зээлийн хүүгийн шийдвэр, худалдааны дайн зэрэг эдийн засгийн анхдагч хүчин зүйлүүд нь бүх салбарт зах зээлд нөлөө үзүүлдэг.

Мэдээллийн хүрээ өргөн боловч энэ бүхэн бидэнд хамааралтай биш юм. Худалдааны төлөвлөгөөндөө бид эдийн засгийн ямар үйл явдал бидний хөрөнгөд нөлөөлж болохыг тодорхойлох хэрэгтэй. Дараа нь бид үнийн хэлбэлзэлд нөлөөлөх хүч, тэдгээрийн давтамж, эдгээр тайлан дахь тоонд нөлөөлж болох хүчин зүйлсийн талаар тэдний шинж чанарыг анхаарч үзэх хэрэгтэй.

Улирлын орлогын тайлан гэх мэт эдийн засгийн гуравдагч хүчин зүйлүүд нь тодорхой салбар эсвэл санхүүгийн хөрөнгийн талаар мэдээлдэг. Нөлөөллийн хүрээ хязгаарлагдмал боловч тэдгээр нь зорилтот хөрөнгийн асар их хөдөлгөөнийг өдөөж болно.

Хяналтын мэдээллийн цар хүрээг тогтоосноор дуу чимээг арилгаж, холбогдох мэдээнд анхаарлаа хандуулах боломжтой болно. Дараа нь бид тайлан тус бүрийн боломжит хувилбаруудыг тодорхойлж, тэдгээр нь бидний хөрөнгө оруулалтад эерэг эсвэл сөрөг нөлөө үзүүлэх эсэхийг тайлбарлах хэрэгтэй.

Эрсдэлтэй хувилбаруудыг ялгаж салгах нь зах зээл дээрх холбогдох дохиог сонгож, манай багцад тулгарч буй аливаа бэрхшээлээс өөрсдийгөө бэлтгэх боломжийг олгоно.

Үнэлгээ: Худалдааны эрсдлийг хэрхэн үнэлэх вэ?

Идэвхтэй эрсдлүүд нь багцад ашигладаг худалдааны стратегиас үүсэх эрсдлийг хэлдэг бөгөөд идэвхгүй эрсдэл нь хөрөнгө оруулалтын зах зээлийн үйл явдалд өртөхөөс үүсэх эрсдлийг хэлдэг. Худалдааны эрсдлийн янз бүрийн төрлийг үнэлэх хэд хэдэн арга байдаг. Эрсдэлийн үнэлгээний хамгийн түгээмэл аргачлал нь идэвхтэй эрсдэл ба идэвхгүй эрсдлийн менежментийг агуулдаг.

Идэвхтэй эрсдэл ба Альфа

Идэвхтэй эрсдлийг субъектив эрсдэлийн өртөлт гэж үзэж, манай худалдааны стратегиас үүсэх эрсдлийг илэрхийлж болно.

Альфa нь тухайн хугацааны хөрөнгийн гүйцэтгэлийг жишигтэй харьцуулж хэмждэг идэвхтэй эрсдлийн харьцаа юм. Тэгийг суурь үзүүлэлт болгон ашиглаж байгаа бол эерэг альфа нь жишиг хэмжээнээс өндөр өгөөжийн хувийг харуулж байгаа бол сөрөг альфа нь бага өгөөжийг харуулж байна.

Жишээ нь, хэрэв бид NASDAQ-100 индексийн эсрэг Facebook-ийн (NASDAQ: FB) 30 хоногийн альфа-г тооцоолж, 3% -ийг авбал Facebook нь тухайн үеийн NASDAQ-100-аас хөрөнгө оруулалтын өгөөж 3% -иар өндөр байсан гэсэн үг юм.

Идэвхгүй эрсдэл ба бета

Идэвхгүй эрсдлийг объектив эрсдэл гэж үзэж, зах зээлийн үйл явдлаас үүсэх эрсдлийг бидний хяналтаас гадуур гэж үзэж болно.

Бета бол хугацааны туршид хөрөнгийн хэлбэлзлийг жишигтэй харьцуулж хэмждэг идэвхгүй эрсдлийн харьцаа юм. 1-ийг суурь байдлаар ашиглавал бета 1-ээс өндөр байгаа нь хөрөнгийн үнэ нь жишиг үнээс өндөр хэлбэлзэлтэй байгааг харуулж байгаа бол бета 1-ээс доогуур байгаа нь хэлбэлзэл багатай байгааг харуулж байна.

Илүү өндөр бета нь энэ хувьцаанд хөрөнгө оруулах нь өгөөж өндөр байхаас гадна алдагдлын эрсдэл өндөр байх болно гэдгийг харуулж байна. Нөгөө талаар бета нь эрсдэл багатай, ашиг багатай байх болно.

Жишээлбэл, хэрэв бид Dow 30 (INDEXDJX: DJI) индексийн эсрэг Coca-Cola Company (NYSE: KO) -ийн бета хувилбарыг тооцоолж, 1.5-ийг авбал хувьцааны бета нь жишиг бета-ээс 0.5 өндөр байх болно гэсэн үг юм. Coca-Cola үнэ нь тухайн үеийн Dow 30-аас 50% илүү хэлбэлзэлтэй байдаг.

Альфаг тооцоолох (α) мөн Бета (ß)

Альфа (α) ба бета (ß) -ийн тооцооллын томъёог дараах байдлаар ашиглана:

  • Alpha (α) = Rp – [Rf + ß(Rm – Rf)]
  • Beta (ß) = Covariance (Re, Rm) / Variance (Rm)
    1. Rp: Багцын өгөөж% – сонгосон хугацаанд багцын өгөөж%
    2. Rm: Зах зээлийн өгөөж – сонгосон хугацаанд харьцуулсан өгөөжийн%
    3. Rf: Эрсдэлгүй худалдааны өгөөж – хамгийн бага эрсдэлтэй хөрөнгө оруулалтын өгөөж%
    4. Re: Хувьцааны өгөөж – сонгосон хугацаанд хувьцааны өгөөж%

Жишээ нь, Майкрософт компанийн хувьцааг Q4-т арилжаалж, NASDAQ 100 индексийг жишиг болгон ашиглахдаа эрсдэлийнхээ хэмжээг тооцоолохыг хүсч байна. Энэ хугацаанд хэлье,

  • Багцын өгөөж (Rp) 15% байдаг;
  • NASDAQ 100 индексийн өгөөж (Rm) 10% байдаг;
  • АНУ-ын 3-р сарын Төрийн сангийн тэмдэглэл (Rf) -ийн өгөөж 1% байдаг;
  • Майкрософт компанийн хувьцааны өгөөж (Re) 12% байсдаг.

Бид бета-г альфа тооцоолохыг шаарддаг тул бид эхлээд endor-аас эхэлдэг. Тухайн хугацаанд Майкрософт ба NASDAQ 100 хооронд 0.9 (90%) үнийн хамаарал, NASDAQ-ийн үнийн зөрүү 1.35% байна гэж хэлье.

Бид хувьцааны болон зах зээлийн коварианцийг тооцоолж, дараа нь зах зээлийн өгөөжийг хувааж, = 0.67 (67%) -ийг олдог. Дараа нь бид альфа тооцоолоход ашигладаг. Бид тоонуудыг томъёонд оруулаад α = 7.97% -ийг олдог.

Бидний α = 7.97% ба 47 = 0.67 утгыг тайлбарласнаар тухайн хугацаанд Майкрософт NASDAQ 100 индексээс харьцангуй сайн ажилласан бөгөөд эрсдлийг тохируулсан өгөөжийг 7.97% -иар өсгөж, 33% -ийн хэлбэлзлийг мэдэрч байна.

Альфа ба Бетагийн практик хэрэглээ

Бид санхүүгийн хөрөнгийн өнгөрсөн үеийн гүйцэтгэл, жишиг хугацааны дотор альфа ба бета утгыг тооцдог. Дараа нь бид энэхүү мэдээллийг ашиглан ирээдүйд ижил төстэй идэвхтэй ба идэвхгүй эрсдлийн өртөлтийг урьдчилан таамаглахад ашигладаг.

Apple компани iPhone-ийн шинэ загварыг гаргасан гэж хэлье, дараагийн гурван сарын хугацаанд Apple-ийн хувьцаа хэрхэн хариу үйлдэл үзүүлэхийг мэдэхийг хүсч байна. Ирэх 3 сарын хугацаанд Apple-ийн хувьцааг арилжаалах эрсдэлийн өртөгийг тооцоолохын тулд өмнөх бүтээгдэхүүнийг гаргаснаас хойш 3 сарын гүйцэтгэлд дүн шинжилгээ хийдэг.

Альфа ба бета эрсдлийн шинжилгээг сайжруулах хэд хэдэн арга байдаг: олон хугацааг дунджаар тогтоох, итгэлийн интервал тогтоох, олон жишиг ашиглах.

NASDAQ-100 индексийг жишиг үзүүлэлт болгон ашиглаж бид альфа ба бета утгыг тооцоолно. Өмнөх хөөргөлтөөс хойшхи 3 сарын хугацаанд хийсэн альфа ба бета утга нь дараагийн гурван сард идэвхтэй ба идэвхгүй эрсдлийн талаар бидэнд мэдээлдэг.

Олон цагийн хуваарь

Анализаторууд нь ихэвчлэн хамгийн сүүлийн үеийн зүйлийг онцлон тэмдэглэж, цаг хугацааны туршид жинг хуваарилах замаар жигнэсэн альфа ба бета тооцоог ашигладаг . Дээрх жишээ нь зөвхөн өмнөх бүтээгдэхүүний нээлтийг ашигладаг. Тооцоололоо сайжруулахын тулд бид сүүлийн гурван хөөргөлтийг ашиглаж болно. Нэгдүгээрт, бид альфа ба бета тус бүрийг тооцдог. Дараа нь бид дундаж альфа ба дундаж бета хувилбарыг олдог. Гэсэн хэдий ч үе бүр зах зээлийн өөр өөр нөхцөлтэй байж болно гэдгийг бид анхаарч үзэх хэрэгтэй.

Үнэмшилийн интервал

Альфа ба бета утгуудын стандарт хазайлтыг (SD) тооцоолж, итгэлцлийн интервалыг бий болгосноор бид олон хугацааг сайжруулж чадна. Үүний дагуу үр дүн нь нэг сөрөг SD ба нэг эерэг SD дотор байх болно гэдгийг 67% итгэлтэйгээр санал болгож болно. Түүнээс гадна үр дүн нь хоёр сөрөг SD ба хоёр эерэг SD дотор байх болно гэдгийг 95% итгэлтэйгээр санал болгож болно

Жишээлбэл, хэрэв бид альфа-ийн дунджийг 4%, стандарт хазайлтыг 0.5% гэж тооцоолсон бол дараагийн гурван сарын альфа утга нь 3.5% -аас 4.5% хооронд байх бөгөөд 95% байх болно гэдгийг 67% итгэлтэйгээр таамаглаж болно. нь 3% -аас 5% хооронд байх болно.

Цөлжилт: Эрсдэлийн менежментийн стратеги

Худалдааны стратеги, зах зээлийн нөхцөл байдлаас үүдэлтэй идэвхгүй эрсдлээс хэрхэн үүсэх идэвхтэй эрсдлийг хэрхэн тодорхойлох, үнэлэхээ мэддэг болсон тул эрсдэлийг бууруулах арга техникийн гурван үндсэн аргыг ашиглаж болно: төсөвт суурилсан хандлага, багцын төрөлжилт, хеджийн стратеги.

Эрсдэлийн менежментийн төсөвт суурилсан хандлага

Төсөвт суурилсан хандлага нь мөнгөний менежментийн стратегиудыг агуулдаг. Нөөц, хөшүүрэг, худалдааны зорилгын дагуу бид бүх хөрөнгө оруулалтаараа хөрөнгөө хэрхэн ашиглаж байгааг харуулсан хөрөнгийн хуваарилалтын гарын авлагыг тохируулсан. Үүнд байр сууриа тодорхойлох журам, P / L харьцаа, үнийн зорилт, хөрөнгө оруулалтаас гарах стратеги орн.

Хэмжээ

Амжилтанд хүрсэн худалдаачид 1% -ийн дүрмийг баримталдаг бөгөөд энэ нь албан тушаалын хэмжээ нь нийт хөрөнгийн 1% -иас хэзээ ч хэтрэхгүй байх ёстой гэсэн үг юм. Жишээлбэл, хэрэв та 10 000 долларын хөрөнгөтэй бол тухайн албан тушаалд хуваарилсан маржин 100 доллараас бага байх ёстой. Үлдсэн капитал нь хөвөгч ашиг ба алдагдлын эсрэг буфер болж үйлчилдэг (P / L) бөгөөд таныг хаахаас хамгаалдаг. Албан тушаалын хэмжээ гэдэг нь нэг байрлалын хэмжээ нийт капиталын харьцааг хэлнэ. Хөрөнгө бүр өөр өөр эрсдэлт хүчин зүйлүүд болон хэлбэлзлийн түвшинтэй байдаг. Тиймээс байр сууриа тодорхойлох стратегиа зохих ёсоор тохируулах нь хөрөнгө оруулалт ба эрсдлийн хоорондох тэнцвэрийг бий болгож чадна.

P/L Харьцаа

P/L Харьцаа гэдэг нь таны хаалттай байр суурийн ялалтын хэмжээг хэлнэ. Өндөр P / L харьцаа нь багцын ашиг орлогыг заавал илэрхийлэх албагүй тул таны амжилт эцсийн дүндээ бодит ашгаас хамаарна. Шаардлагатай P / L харьцааг ойлгохын тулд; бид шагнал / эрсдлийн харьцааг (RRR) тогтоох ёстой. Жишээлбэл, манай RRR 3: 1 бол 25% -ийн ялалтын хэмжээ хэрэгтэй. Гэсэн хэдий ч RRR нь 1: 1 бол бидэнд 50% -ийн ялалтын хувь хэрэгтэй болно. RRR дээр үндэслэн шаардлагатай P / L харьцааг тооцоолох олон онлайн хэрэгслүүд байдаг.

Үнийн зорилтууд

Үүний нэгэн адил зах зээлийн эргэлт буцалтгүй болно гэж найдаж, байр сууриа алдаж, хөрөнгөө бүхэлд нь арчиж хаях болно. Тиймээс, эрсдэлийн удирдлагын стратегийн хувьд бид байр сууриа нээхдээ үнийн зорилтыг тодорхойлж, ашиг олж, алдагдлын захиалгыг хүрч байх үед байр сууриа автоматаар гаргана. Үнийн зорилтыг тодорхойлох хэд хэдэн техникийн үзүүлэлтүүд байдаг

Албан тушаалаас хэзээ гарахаа мэдэх нь түүнийг хэзээ орохыг мэдэхтэй адил чухал бөгөөд үүнийг эрсдэлийн хяналтын хамгийн үндсэн стратегиудын нэг гэж онцолж болно. Ашиг хуримтлуулахын тулд ялалтын байр сууриа нээлттэй байлгах нь бүх ашгийг арилгадаг зах зээлийн эргэлтээр дуусч болно:

  • Олон тооны дэмжлэг, эсэргүүцлийн түвшин байдаг тул бид RRR болон зах зээлийн хэлбэлзлийн дагуу сонгодог. Дэмжлэг ба эсэргүүцэл (S&R) нь өнгөрсөн үнийн түвшин бөгөөд уг хөрөнгийг цааш нь таслахад хэцүү байсан. Дэмжлэгийн түвшин одоогийн үнээс доогуур байгаа бол эсэргүүцлийн түвшин түүнээс дээш байна. Урт байрлалд эсэргүүцлийн түвшинг ашгийн захиалга, алдагдлын захиалгад дэмжлэг үзүүлэх түвшинг ашигладаг. Ашиглалтыг богино байрлалд буцаана.
  • Хөрөнгийн үнэ нэг өдрийн өндөр эсвэл бага түвшингээс буцаж ирэхэд MA шугамыг ихэвчлэн ашигладаг. Энэ эргэлт нь залруулга ба нэгтгэх хөдөлгөөн байх бөгөөд MA шугам нь хөдөлгөөнд хүрэх дараагийн зорилтот үнийг заана. Дундаж (MA) нь өнгөрсөн үнийн дундажийг илэрхийлсэн техникийн үзүүлэлтүүд юм. Жишээлбэл, 15 хоногийн MA нь сүүлийн 15 хоногийн дундаж үнийг тооцдог. Ихэнх худалдаачид өөрсдийн худалдааны стратегиас хамааран 15, 30, 50, 100 хоногийн MA ашигладаг бөгөөд үнэ дээд цэгтээ хүрэх үед зорилтот түвшинг тодорхойлдог. Зорилтот түвшинд хүрсний дараа MA шугамаас давсан хугацааг хааж, энэ чиглэлд шинэ чиг хандлага бий болгож чадна; гэхдээ энэ нь зүгээр л тасарч, эргэж ирвэл анхны хандлага үргэлжилж магадгүй юм.
  • Pivot Point (PP) нь тухайн хугацаанд өндөр, бага, хаалтын үнийн дундаж хэмжээ юм. Үнэ нь эргэлтээс дээгүүр байх үед зах зээл нь бүдүүлэг, үнэ нь эргэлтийн цэгээс доогуур байвал тэвчих болно. PP нь S&R-тэй хамт хэрэглэгддэг. Трендүүдийн эсрэгээр, PP-ээс цааш өнгөрөх нь сэтгэлийн хөдлөлийг өөрчлөх бөгөөд дараагийн S&R-ийг туршиж үзэх боломжтой болно.
  • Жинхэнэ дундаж хүрээ (ATR) нь үнийн хэлбэлзлийн хурдыг тусгасан хэлбэлзлийн үзүүлэлт юм. Хэрэв үнэ дунджаас илүү хөдөлсөн бол өдөр тутмын ханасан байдлыг дүгнэх боломжтой; хэрэв бага хөдөлсөн бол хөдөлгөөн хийх боломжтой хэвээр байна гэж хэлж болно. ATR нь зах зээлийн сөрөг нөлөөнд үнийн хөдөлгөөний цар хүрээг тооцоолоход тусалдаг тул алдагдлын захиалгад тохиромжтой байдагATR нь үнийн хэлбэлзлийн 14 хоногийн дунджийг өнгөрсөн 13 хоногийн өндөр түвшний (эсвэл өмнөх өдрийн ойр үнийг өндөр эсвэл бага тал дээр илүү өндөр байсан бол) зөрүүг нэгтгэн тооцоолж, өнөөгийн өдрийн өндөр түвшний зөрүүг нэмж, дараа нь хувааж 14. Үр дүн нь хөрөнгийн үнэ өдөр бүр дунджаар хэр зэрэг шилжиж байгааг харуулж байна. Худалдаачид үнэ нь дунджаас их эсвэл бага хэмжээгээр шилжсэн эсэхийг ойлгохын тулд ATR-ийг өнөөгийн өдрийн өндөр бага зөрүүтэй харьцуулж үздэг.

Төсвийн ерөнхийлөн төрөлжүүлэлт

Портфолио төрөлжүүлэх нь “бүх өндөгийг нэг сагсанд байлгахгүй” боловч хамаарал багатай хөрөнгийг сонгох явдал юм. Хэрэв ижил хүчин зүйлүүд нь хоёр хөрөнгөнд нөлөөлдөг бол тэд нэгэн зэрэг хөдөлж, өндөр хамааралтай байдаг; үгүй бол тэд хамтдаа хөдлөхгүй бөгөөд.

Корреляци нь эерэг эсвэл сөрөг байж болно. Эерэг хамаарал нь үнэ ижил чиглэлд шилжих үед; сөрөг хамаарлын хувьд тэд эсрэг чиглэлд шилждэг. Жишээлбэл, эдийн засгийн тайлангийн дараа ам.доллар нэмэгдэх үед:

  • Эерэг хамааралтай хөрөнгө, ам.доллар / JPY ба USD / CHF зэрэг хоёулаа нэмэгддэг. Зах зээл бидний ашиг сонирхолд шилжихэд эерэг хамааралтай хөрөнгөөс ашиг хуримтлуулах нь ихээхэн байх болно. Гэсэн хэдий ч алдагдал нь эсрэг хувилбараар хуримтлагдах боломжтой. Тиймээс эдгээр нь өндөр эрсдэлд хүргэдэг бөгөөд шинжээчид эерэг хамааралтай хөрөнгө оруулалтаас зайлсхийхийг санал болгодог.
  • Үл хамаарах хамааралтай хөрөнгө, USD / JPY ба EUR / USD гэх мэт эсрэг чиглэлд шилжинэ. Хэрэв бид зөвхөн урт эсвэл богино байр суурийг нээвэл сөрөг хамааралтай хөрөнгө нь бие биенээ тэнцвэржүүлж, эцэст нь бүр эргэж ирдэг. Боломжит ашиг нь хамгийн бага байх бөгөөд худалдааны төлбөрөөс татгалзах боломжтой юм.
  • Корреляцийн хөрөнгө байхгүй эсвэл бага, ам.доллар / JPY, Газпром зэрэг нь үнийн хувьд хамааралгүй болно. Оросын Газпром компани нь нөлөөлөөгүй хэвээр байх болно. Ашиг, алдагдал нь бие биенээсээ хараат бус байх бөгөөд эрсдлийг нэлээд хуваарилах болно. Тиймээс нэг хүчин зүйл нь багцад томоохон эрсдэл учруулах болно.

Хэдж

Хедж хийх нь худалдааны эрсдлийн менежментийн арга юм. Энэ нь та худалдааны байр сууриа нээхэд хөрөнгө оруулалтынхаа эсрэг чиглэлд ижил хөрөнгөтэй өөр байр сууриа нээнэ гэсэн үг юм. Хэрэв таны үндсэн байр суурь алдагдах юм бол таны өөр байр суурь ашиг олж, алдагдлыг нөхөх болно.

AvaTradeGO хөдөлгөөнт худалдааны програм дахь AvaTrade-ийн шинэлэг AvaProtect хэрэгсэл нь таны эрсдлийг хялбархан зохицуулахад туслах зорилгоор тусгайлан ашигладаг. AvaTradeGO ашиглан худалдаа хийхдээ та AvaProtect функцийг ашиглан худалдаа хийхдээ эсрэг чиглэлд сонголт хийх боломжтой. Энэхүү өвөрмөц онцлог нь таны хувьд эрсдлийн менежментийг хялбаршуулдаг.

AvaTrade-ийн дуудлага, опционы арилжаа нь ажил хаялтын үнийг тодорхой хугацаанд хадгалах бөгөөд тухайн үнээс хугацаа дуусах хүртэл албан тушаалаас гарах боломжийг олгодог бөгөөд энэ нь өөр байрлалын өртөгийг багасгах зорилгоор хеджийн стратеги болгон ашигладаг.

Эрсдэлийн менежментийн 10 дүрэм

Эрсдлийн менежмент нь аливаа худалдааны төлөвлөгөөний хамгийн чухал тал юм. Ашиглах математик, стратегийн аргачлалаас гадна худалдаачин болох, шийдвэр гаргахдаа анхаарах хэд хэдэн урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ байдаг.

  • Алдагдах чадвараас илүү хэзээ ч эрсдэл гарахгүй.
  • Дүрмийн №1-ийг хэзээ ч бүү мартаарай
  • Худалдааны төлөвлөгөөгөө дагаж мөрдөөрэй.
  • Тархалт, эргэлт / своп, комисс гэх мэт зардлыг авч үзье.
  • Маржин дуудлага хийхээс зайлсхийхийн тулд маржааны ашиглалтыг хязгаарлаж, боломжтой маржинг хянах.
  • Үргэлж ашигла Ашиг олох, алдагдлыг зогсоох.
  • Нээлттэй байр сууриа хэзээ ч үл тоомсорлож болохгүй.
  • Гүйцэтгэлээ тэмдэглэж, дэвших явцдаа тохируул.
  • Эдийн засгийн мэдээ гэх мэт өндөр хэлбэлзлийн үеүүдээс зайлсхий.
  • Худалдаа хийхдээ сэтгэл хөдлөлийн шийдвэр гаргахаас зайлсхий.

Эрсдэлийн менежментийн стратеги хэрэгжүүлэх

Эрсдэлийн менежментийн ашиг тусыг ашигтайгаар харах цаг болсон! Одоо бид санхүүгийн эрсдлийн менежмент гэж юу болох, эрсдлийн менежментийн үйл явц хэрхэн ажилладаг, хэрхэн амжилтаа сайжруулж, эрсдэлээ удирдах замаар ашгаа нэмэгдүүлэх вэ гэдгийг олж мэдсэн тул бид итгэл үнэмшилтэйгээр худалдаа хийж чадна.

Сурч мэдсэн зүйлээ хэрэгжүүлээд дараа нь таны багц тогтвортой, ашигтай сайжруулалтад хэрхэн хүрч байгааг ажигла. AvaProtect функцийг ашиглан шууд эхэлж, опцион дээр суурилсан эрсдлийн менежментийн давуу талыг харах эсвэл худалдааны төлөвлөгөөний үр ашгийг харахын тулд эрсдэлгүй демо дансыг шалгах хэрэгтэй.

Эрсдэлийн менежментийн үндсэн стратегийн АСУУЛТ ХАРИУЛТ

  • Худалдаачдын хувьд эрсдэлийн менежментийн стратеги гэж юу вэ? Эрсдлийн менежмент гэдэг нь худалдаачид алдагдлыг багасгах, зах зээлийн уналтаас болж аль болох их капиталыг хадгалахад ашигладаг аргачлал юм. Аливаа худалдаачин капиталыг хамгаалахын тулд ашиглаж болох эрсдлийн менежментийн зургаан үндсэн стратеги байдаг. Эдгээр нь: 1. Төлөвлөлтийн үе шат 2. Нэг хувийн дүрмийг ашиглана уу. Зогсоол, ашиг олох захиалга 4. Зогсоолын алдагдлыг тохируулах 5. Хүлээгдэж буй өгөөжийг тооцоолох. Хүлээгдэж буй өгөөжийг өөрчлөх
  • Эрсдэлийн менежментийн нэг хувь дүрэм гэж юу вэ? Нэг хувь гэсэн дүрэм нь худалдааны үндсэн дээр зөвшөөрөгдөх эрсдлийн дээд хэмжээг тодорхойлдог. Үүнийг худалдаанд гарах эрсдэл гэж нэрлэдэг бөгөөд дансыг хэт их алдагдлаас хамгаалахад ашигладаг эрсдлийн менежментийн нэг арга юм. Нэг хувь эзэмших журамд нийт хөрөнгийн 1% -иас илүүгүй хувь нь аливаа худалдаанд эрсдэл учруулахгүй гэж та аль хэдийн таамаглаж байгаа байх. Тиймээс 10 000 долларын дансны үлдэгдэлтэй худалдаачин нэг арилжаа хийхэд 100 доллараас илүү эрсдэл гарахгүй.
  • Эрсдэлийн менежментийн хамгийн сайн стратеги гэж юу вэ? Эрсдэлийн менежментийн талаар ярихад дөрвөн үндсэн стратеги байдаг: 1. Үүнээс зайлсхий. 2. Үүнийг багасгах. 3. Үүнийг шилжүүлэх. 4. Үүнийг хүлээн зөвшөөр. Эрсдэлийн менежментийн хамгийн сайн стратегиас, хэрэв та худалдаа хийхийг хүсч, ашиг олох боломжтой бол стратеги 2 – Үүнийг багасгах хэрэгтэй. Хэрэв та эрсдэлээс зайлсхийвэл арилжаагаа зогсоох хэрэгтэй бөгөөд хэрэв та үүнийг хүлээн зөвшөөрвөл асар их алдагдал хүлээх магадлал өндөр байна. Шилжүүлэх нь бас ажиллах боломжтой, гэхдээ боломжгүй, учир нь таны худалдааны эрсдэлийг хэн хүлээж авах вэ?